En 20 års fest och en ambulanstur...

Ja, Jennies fest började bra med lite mousserande vin som välkomstdrink. Sen satt vi i soffan och prata lite medans vi väntade på att Louise skulle dyka upp. Sen åt vi kycklingpaj och tårta på. Sen fortsatte vi i soffan kollade på melodifestivalen en stund sen blev det att spela Wii. Jag vann bowlingen:). Sen efter ett bra tag undra vi vart Jennie var.

Hon låg och spydde på toaletten och mådde allt annat än bra sen gick det bara utför. Hon blev sämre och vi fick ingen riktig kontakt med henne. så det slutade med att jag ringde sjukvårdsrådgivningen. som inget kunde göra så jag ringde 112. Så det blev en tur in till TNE. Hon fick sova en stund och hon klarna mer och mer. vid halv tre kom Louise och Lola ifatt oss då jag åkt med ambulansen. Vi fick ta med henne hem ialla fall. så det blev att åka tillbaka, när hon väl var på plats hos pojkvännen igen så körde Louise hem mig var hemma vid halv fyra somna rätt snart efter. är väldigt trött idag.

image25
Jennie och Lola.

image26
Jennie spelar Wii.

image27
Jag:).

 

Kramar

Kommentarer
Postat av: Nykte

Klart att en fest som håller på i 20 år slutar lite småsnett. För det var väl inte en 20-årsfest? :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback