En god vän är borta....

Hur fortsätter man på bästa sätt efter det. Jag ser det så att man efterlever hennes sätt och se på livet. man går framåt. Och sätter upp mål i lvet. man lever livet till Fullo så ser jag det. jag är stolt. Var glad och se framåt.

Nej men annars händer inte så mycket här. Jag längtar efter att flytta härifrån. Så man kanske kan få en utbildning och börja ett nytt liv på sätt och vis men gamla vänner kommer aldrig glömmas bort.

För att komma in på helt annat. Emma är en allätare både vad gäller skor och stearinljus och allt helt enkelt slinker ner i hennes mage. hoppas bara allt kommer ut också:), annars blir det veterinär för tredje gången:S, och det vill vi inte. Hon tuggar gärna på dyra saker med, varför juset dem och inte dem billiga??hm....jag undrar. kanske vet hon att dem är dyrare kanske det är en gourmethund vi har:).

Idag var jag till min kära Kompis Jennie som för övrigt snart fyller 20:D, PARTY!!!
kanske kommer in lite bilder efter helgen på det hoppas det:), hennes hund Jig-Saw är underbar han älskar mig:) pussas så mkt:)

Nej nu ska jag gör iordning för kvällen har ingen direkt lust att vaken....

kramar

P.S ta hand om varandra.D.S

image22
Jennie och hennes kompis Lola:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback