Solen kom fram...

nån gång:). Jaja ska väl inte klaga kallt är det inte ialla fall. Sitter på popix igen har gjort lite nytta. Ikväll blir det träning med Emma. Hoppas det går bättre idag än sist. Men tror mkt att värmen gör sitt just nu. Var med Jennie på klubben igårkväll hjälpte till med fikat. Det blev trevligt samtal efter hur jag skulle gå till väga med ställandet i lydnaden, fick lite tips så ska träna på det imorgon tänkte jag. tur att jag en vecka till på mig att bl klar med den läxan, det behöver vi.

Valborg blir troligast ut med Jennie oh Micke till stugan. ska bli trevligt. vi ska visst till hans päron innan för en bit mat. ser jag fram emot, får dem träffa mig när jag är nykter med:P tänker inte berätta om förra gången ni som vet dör väl av skratt nu oc hoppas jag gör bort mig igen:P.

i helgen blir det att följa Sandra till Tranås för försäljning och hon ska tävla i agility ska bli kul och se hur det går.

jaja ska jobba på lite här.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHAHA! Japp, här dör vi av skratt! Helt rätt uträknat! Och klart att jag hoppas att du gör bort dej igen;P Nädå...men det blir säkert jätte trevligt!



Kram på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback