Sen julafton...

Jag var till Pappa igår hade lite sen Julafton. Han och conny fick en prydnad man kunde ha värmeljus i. Jag fick av Syrran tröja med tillhörande mysbyxor. Av brorsan fick jag en brea bok. Av conny en lacoste tröja rosa:), och av henne och pappa en ny digitalkamera en jättebra är sååååå nöjd. Äntligen kan man ta lite bra bilder. och Av min "farfar" och hans fru en blårandig snygg lacoste tröja till yay:)


Jag o pappa.
Jag ska vara snäll mot conny då hon bara satt i pyjamas/morgonrock:).

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Ha ha vad du är snäll Jennie! ;)



Ni ser jättebra ut på bilden!!



Vad bar du gillade dina presenter. Vi köpte de med massor av kärlek speciellt för dig!!



Vi älskar dig Jennie! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback