Peppar peppar...

är nog ett väldigt vanligt ord för våran Sandra:), som för övrigt faktiskt fyllde år idag. Det börja jag dagen med att ge henne ett fint kort med massa hundar på of course:). Sen kom hennes kompis in i butiken och det blev smörgåstårta som var skitgod och fika, sen kom Jennie in med våran överaskning som också var lite fika:). Så mkt fika och lite jobb, men det är man värd när man fyller år och har så många järn i elden annars så GRATTIS Sandra idag:).

Inte bästa bilden kanske men ändå:P.


Sen på kvällen var det dags för min debut som hjälpinstruktör med Bella. Det gick över förväntan, jag har mkt kvar att lära men det gick hyfsat bra måste jag nog säga. Ser fram emot nästa vecka. Imorgon börjar våran agility fortsättning, Så Emma och jag är redo för det ska bli kul att äntligen komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback