Söndag...

och snart dags för en ny vecka på Popix och jag ser fram emot det.

För övrigt har det varit en lugn helg, LIte kalas på lördagskvällen hos Anna. Sen idag var jag och Emma med ut till stugan Med Jennie och Micke för att sen hälsa på Helen wikmans söta lamm:). Man smälter, så söta är dem. Snorar gör jag dock fortfarande. Men det är bara och ta nya tag, sålänge jag inte har feber så tänker inte jag ge mig nu. Tack Sandra för den här chansen den har hittills gjort väldigt mkt för mig. Tack Jennie för att du finns där när man behöver dig som mest, min stöttepelare i vått och torrt.

Nej ska se klart Beck nu sen ska jag sova.

natt natt

Kommentarer
Postat av: Thina

Jag är inte bjuden till Anna, hehe, undrar varför? :P

2009-03-17 @ 05:35:33
Postat av: Sandra

Tack själv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback