Vårdag

Våren närmar sig iallafall. Solen är varm och skön ute. Så vi valde att åka upp till klubben med hundarna. Jag, Jennie och Malin drog upp med Emma, Jig-Saw och Liz som för övrigt blivit bamsestor, min Emma såg lite liten ut bredvid henne.
Ska bli bättre på att åka ut med hunden och gå längre svängar med henne. Det är så skönt och kul att se henne så glad.

Liz och Emma:).

Och vem blev skitigast???dum fråga självklart min hund som vanligt:).

Alla tre på planen.
Jag kan ju säga så att Emma sover nu gott i sin korg, helt död:P.
vovvov

Kommentarer
Postat av: Älva

Tack! Jo vi är rätt nöjda med huset. men har mycket planer för hur vi vill göra om. Men det blir ett senare bekymmer:)

söt liten Emma ni har!

Kanske kan ses nån helg framöver?kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback