Hopp...

och hepp så kan det gå. Eller?

Nej har haft en väldigt usel vecka har mått riktigt dåligt inombords. Börjar bli mäkta trött på att gå på mediciner och helvete. Vill inget hellre än och vara glad och pigg. Självklart har man då kommit på fel fot med Praktikledaren men vad kan jag göra när jag inte är frisk som en vanlig person?.Allt går inte på ett kick. Men men tacka vet jag Jennie som alltid finns där för en och hunden för att inte missa nått som håller mig garanterat igång. Och även min pojkvän. självklart.

Har suttit och funderat i ett halvår nu vad nästa hund ska bli, men har alltid kommit fram till en ras i slutändan varje gång, en tollare. Jag gillar retrievern i sig  men vill ha lite mer arbetsnarkoman. Emma köptes först och främst till famlijehund. Visst jag gör dittan och dattan med henne med. Men är sugen på att verklige dra igång på allvar när det gäller lydnaden framförallt, men skulle även vilja prova på apporteringen etc. Men vi får se försöker få tips från olika håll får se om man får svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback